Sunday, July 15, 2007

Xanga的RSS

剛剛知道xanga原來也有提供rss feed,但它好像不太鼓勵其用戶使用,因為就選擇發放rss,都不會在xanga用戶的首頁顯示,因此一般xanga用戶都不常用(可能甚至不知道有這個功能),致使不少人想以rss訂閱朋友的xanga都做不到。

xanga的rss feed其實就是 http://www.xanga.com/username/rss

用rss reader的朋友可以用此方法訂閱朋友的xanga了,用Google Reader的朋友更加可以在browse裡輸入xanga的username便能作訂閱了。

但凡事又豈能盡如人意呢?之前說xanga不鼓勵用戶使用rss feed,是因為xanga能讓用戶選擇設定不開放rss,而偏偏不少xanga用戶都有用xanga tracker,用來監察自己xanga的訪客來自甚麼地方、id、訪問時間等等,但通過rss訂閱的便不在監察範圍之內,結果導致不少xanga用戶都不開放rss。

在此呼籲我的xanga朋友,開放你們的rss功能吧:
首先,登入自己的xanga,在左邊的profile按 account info,在account settings的下面按 Privacy,見到rss feed - Publish an RSS feed 的選項,選yes,再按save change。

功德無量。

1 comment:

  1. 我都有RSS功能,但係如果用呢個功能既話,我個BLOG記要公開....所以我唔可以用...我既BLOG係我既祕密...只係可以比朋友仔睇JA...唔緊要啦,我個MSN會有粒星..都會知道UPDATE左

    ReplyDelete